Conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii orice client care a achizitionat online produse comercializate pe site-ul adinavlad.ro are dreptul de a denunta contractul la distanta in termen de 14 zile .
Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanta.
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul adinavlad.ro si nu se adreseaza clientilor care au beneficiat de servicii, deplasari la domiciuliu sau clientilor care au participat la atelier makeup.
Rambursarea sumelor pe care le-am primit drept plată din partea clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care am fost informați de decizia de retragere din contract a clientului în conformitate cu dispozitiile legii.
Se vor rambursa sumele menţionate prin OP in contul IBAN furnizat de către client fără a fi în sarcina clientului plata de comisioane necesare rambursării.
Fără a aduce atingere primului paragraf al prezentei secţiuni, nu suntem obligați să rambursăm costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi.
În cazul contractelor de vânzare, rambursarea poate fi amânată până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea clientului conform căreia acesta a trimis produsele către noi, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care noi acceptăm suportarea acelor costuri sau în care nu am informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de către consumator.
Produsele trebuiesc sa fie returnate in stare buna si in ambalajele originale.
Pastila săptămânală de informații utile din domeniul frumuseții.